Elise og Matias

Elise og Matias
Endelig ville pus sitte på fanget til Matias, og han så stolt!:)

onsdag 19. november 2008

19.november

Har ikke noe å klage på i dag.. :) Så det blir en fornøyd blogger nå.. :)

På mandag reiser jeg og min kjære til Dublin! Alene i 5 dager uten barn... Vi har aldri hatt tid for oss selv, så dette blir en uvant opplevelse for oss alle egentlig.. Barna skal være hos mamma og pappa, og blir vel mektig bortskjemt innen vi kommer hjem igjen...;) Men kan tro vi gleder oss! Bare være kjærester og kose oss alene.. Romantiske middager på restaurant..:) Ligge lenge om morgenen, frokost i sengen, vandre rundt i byen hånd i hånd... Shopping må til, det må han pent være med på, så skal jeg bli med han på pub..;) Er ikke glad i øl, så når vi skal på Guinnes Storehouse, får han en ekstra smakeprøve..;)
Vi skal på museumer, i kirken, i Dublin Zoo og kjøre buss rundt i byen bare for å se..:)
Kort sagt, det blir en opplevelse uten like.. og vi gleder oss som unger begge to.. :) så det blir bra!:)

Holder på med sertifikatet og, eller jeg har begynt sånn smått. har tatt trafikalt grunnkurs nå, fikk beviset i posten .. Så over jul begynner jeg å øvelseskjøre.. JiPPi!! Satser på å få tatt lappen innen sommeren. Krysser fingrene for det!!

Nå skal jeg i gang med å pakke inn 48 adventsgaver.. Det tar sin tid det.. Men ansiktene til ungene er helt klart verdt det!:) Det eneste jeg har å si på adventsgaver, er at det er ikke like lett å finne til gutter! Til jenter er det masse smådill, men til gutter.. Grenser for hvor mange Match Box biler han kan få da.. Men jeg har funnet, godt man er oppfinnsom sier jeg bare!!;)

until next time....;)

Ingen kommentarer: