Elise og Matias

Elise og Matias
Endelig ville pus sitte på fanget til Matias, og han så stolt!:)

torsdag 6. november 2008

6.november

Da er vi igang, og denne gangen skal jeg prøve å skrive litt mer..
Kan jo begynne meg hvem er egentlig jeg? Ny blogger og greier, kanskje en sjel ute i vårt lille land vil lese litt om meg..:)

Jeg er ei jente på 27.. Nå burde jeg vel betegne meg selv som dame nå som jeg er rukket å bli 27.. Men så er det sånn da, at jeg føler meg så desidert IKKE som jeg er dame, føler meg fremdeles som jeg skulle vært 22 1\2 jeg da.. ;) Men jeg blir jo eldre jeg og da, er ikke til å komme vekk fra det.. Og plager det meg at jeg har 2 år og 6 mnd igjen til jeg er 30?? NEI, det gjør ikke det faktisk!! Er jo ikke verdens undergang da, blir nok verre når jeg nærmer meg 40 med stormskritt... Godt det er 12 år 6 mnd igjen til det..
Jeg er gift da, vært gift i snart 5 år faktisk!!:) 17.januar 2004 sto jeg hvit brud i Ski gamle kirke, og ble ført opp til alteret til min kjekke mann av min hønefar..:) Dagen var fantastisk, følte meg som en prinsesse.. ..Og da passet det jo veeldig bra at jeg hadde tiara da..;) hehe.. Elise var brudepike i en nydelig hvit kjole, kjøpt for anledningen på en av mange pakistanerbutikker bak Gunerius til hele 299,- ! Ikke undervurder de butikkene, perfekt for småprinsessemammaer som meg selv, du blakker deg ikke, og jentene føler seg virkelig som små prinsesser..:)
OG, i anledning 5-årsbryllupsdag i januar, skal jeg og min kjære til DUBLIN i 5 dager i slutten av november.. Ikke lenge igjen nå, det er 2 uker og 3 1\2 dag igjen faktisk!! Det blir bra, en forsinket bryllupsreise.. Late morgener i sengen..;) Shopping, spise ute hver dag og sjokolade i senga! Og kjøpe med gaver hjem til storemini'en og lillemini'en min, masse gaver!!:) Gleder meg til noen dager til bare å være kjærester, men jeg kommer til å savne dem noe enormt.. Ikke vant til å være borte til dem, og det blir første gangen det blir så lenge...:(
MEN, de skal være hos mamma og pappa.. og har vel en sterk følelse av at de er kraftig bortskjemt når vi er tilbake. Tilogmed mer enn de er nå..;) JA, jeg innrømmer det ja, jeg skjemmer bort barna mine!! :) Noen som har noen issues med det?? Jeg senker på kravene til hva jeg selv trenger, og liker bedre å handle til mine små..:)

Hvem er barna mine da?

Jo, ELISE er eldstejenta mi, hun er snart 7 år nå (Bursdag 17.desember) og går i 2.kl..
Og, MATIAS er minstegutten min.. Han er 2 år (Bursdag 18.juli) han går i barnehage og trives godt der!

TOMAS er mannen i mitt liv, bestevennen min, elskeren min og min bedre halvdel. Han er 27 og verdens beste ektemann og pappa..:) Ingen over og ingen ved siden av!

Så, hvis vi oppsummerer dette, jeg er mamma til de vakreste , snilleste, søteste, morsomste osv osv barna i universet, og gift med universets beste mann.. er det rart jeg er universets heldigste JENTE?????:)

Ingen kommentarer: